McGregor-Mayweather predictions!

Discussion in 'Boxing News and Discussion' started by Valdosta, Jun 15, 2017.

  1. Remus

    Remus Member

    Well of course we would but you think that's the same thing ? and you claim I have no perspective ? lmao

    It's an absolute nonsense point to make.
     
  2. Hawaiianpunch

    Hawaiianpunch Banned

    I don't really care if you think I'm ghetto or not. I'll tell what I'm not...I'm no bitch. If somebody makes comments about my family then I'm going to talk about their family. Other people have made fucked up comments about your kids disability but I have never made any comments about your kid have I? I don't talk about people's family unless they start first than it's all fair game.
     
  3. mex fighter

    mex fighter Meqcksykin

    umm....

     
  4. Remus

    Remus Member


    Bitch please, everyone knows you'd blow him for a VIP ticket to Comicon. $100m....who you think you're kidding. lol
     
  5. Remus

    Remus Member

    Shut the fuck up you toxic cunt. Every thread you're in turns to shit cos you're incessantly trying to start drama. You're such a coward tampon boy.
     
  6. mex fighter

    mex fighter Meqcksykin

    at least you got the tampon boy part right, elvis.
     
  7. mex fighter

    mex fighter Meqcksykin

    easy solution....stay the fuck out of my trump thread. yeah, we'll see how long that lasts.

    crawling away with your tail between your cunt.
     
  8. sanchito

    sanchito BF Resident Douchebag

    I don't see what I have to do with this...I'm saying you both are acting like viejas but you brought it up first.
     
  9. mex fighter

    mex fighter Meqcksykin

    eso, eso, eso!!!!

    he started it!!!!!!!!!!!!!!
     
  10. Hawaiianpunch

    Hawaiianpunch Banned

    Nah ah he started it!!!
     
  11. Playboy

    Playboy Member

    Note to self: Offer Kimba a V.I.P. ticket to Comicon.
    (This was an attempt at humor).
     
  12. Playboy

    Playboy Member

    I thought somebody said Floyd was never hurt because I had posted a comment saying Floyd got hurt in the round before last via body shot and the ref intervened because Floyd looked to him and pled low blow so then Byrd power walked McGregor all the way to the corner and warned him all about it but if you don't believe me let's go with a known boxing analyst: George Foreman (I can almost feel somebody ready to say Foreman don't know nothing).

    The referee protected Mayweather.
    Connor had Floyd hurt with a vicious body shot and the ref stepped in for no reason. Typical of a boxing match.
    Those are his exact words.
     
    Last edited: Sep 6, 2017
  13. Rabid Kimba

    Rabid Kimba Member

    First of all, George Foreman is an idiot, as he was one of the dumbest color commentators ever.

    Second, do your research before you buy into that crap.

    Third, here...there you go, it was a low blow (vicious body shot my ass)...and Mayweather complained, but nowhere near as hurt as the McGregor nuthuggers claim...

    [video=youtube;-z2coNCOhJQ]https://www.youtube.com/watch?v=-z2coNCOhJQ[/video]


    Fourth...McGregor can't punch worth a fuck...a little girl can bend you over with a shot to the nuts.

    Fifth, McGregor was rabbit punching...about time the ref intervened.

    Sixth, Mayweather beats McGregor 10 outta 10 in a boxing ring.

    Seventh, stop it already...

    :popcorn:
     
  14. Rabid Kimba

    Rabid Kimba Member

    Vicious bodyshot, lol...
     
  15. mex fighter

    mex fighter Meqcksykin

    that barely qualified as a sparring session.
     
  16. Rabid Kimba

    Rabid Kimba Member

    Yup, lol.

    The MMA fans are delusional and inventing all kinds of conspiracy theories, lol.

    This was Mayweather's easiest fight ever, and at 40 at that...
     
  17. Hawaiianpunch

    Hawaiianpunch Banned

    Other George Foreman quotes... include...."look at those shoulders with shoulders like that this guy punches like a heavy weight"

    About young de la hoya.
     
  18. Rabid Kimba

    Rabid Kimba Member

  19. TIP

    TIP Member


    it was an easy fight for Floyd, he even walked Conor down something he never did. GGG Canelo Thurman and numerous others could have ko'd him in a round or two. TIP
     
  20. Playboy

    Playboy Member

    If it was low the ref would've ruled it so.
    He said nothing until Mayweather complained.
    I'm not a McGregor fan but I did want him to win. I wanted Nate Diaz to win, he's my favorite MMA'er.
    Mayweather's 40? When you spend your whole career fighting opponents outside of their known weight and outside of their prime you can fight up to that age. It helps a great deal.
    Sparring session?
    Walking McGregor down?
    The only thing that slowed Connor down was killing himself to make weight.
    By the way, Skip Bayless says the same thing.
     

Share This Page